احمد رفعت يتاسف لجماهير الزمالك من اجل الكأس

eldelta360.com الدلتا tv3609 أغسطس 2017آخر تحديث : منذ 4 سنوات
احمد رفعت يتاسف لجماهير الزمالك من اجل الكأس

نوال راشد-الدلتا360tv-201612041042534253

تقدم أحمد رفعت لاعب الزمالك باعتذار الى جمهور القلعة البيضاء بعد توديع الفريق لبطولة كأس مصر من الدور قبل النهائي أمام المصري.


Warning: array_filter() expects parameter 1 to be array, boolean given in /home/u904873007/domains/eldelta360.com/public_html/wp-content/themes/lightmag/functions/helper/ads-rs.php on line 134

الزمالك ودع بطولة كأس مصر بعد الخسارة من المصري البورسعيدي بهدفين دون رد في المباراة التي جمعتهما أمس على ملعب برج العرب.

وكتب أحمد رفعت على انستجرام: ” انا بعتذر فقط للناس اللي يهمها امر النادي ده احنا عارفين انو كان وقت سئ علي النادي و علشان كنا جزء منه فلازم نعتذر”.

وأضاف : ” انا مش مضايق ولا هتضايق من اي حد بيشتم علشان انا بعمل كده مع نفسي في اوقات كتيره من السنه دي و الاسباب كانت كتيره لظهورنا بشكل سئ مش عارفين حتي نحددها”.

وتابع : “الي عايز اقولو انه احنا داخلين علي موسم جديد و بيكون صعب انك تلعب كويس من غير دعم جمهورك. و بتصعب الفوز علي لعيبتك لو مبتتدعمهومش.

وأختتم : ” انا عادة مبحبش اعمل اي حاجه فيها استعطاف للجمهور و مش هعمل بعد كده لكن كان لازم اعتذار في الوقت ده”.

رابط مختصر

اترك تعليق

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *


شروط التعليق :

عدم الإساءة للكاتب أو للأشخاص أو للمقدسات أو مهاجمة الأديان أو الذات الالهية. والابتعاد عن التحريض الطائفي والعنصري والشتائم.